پارک ملی بنف و کوه های راکی

Banff National Park and Rocky Mountains

پارک ملی بنف در استان آلبرتا و در قلب کوه های با شکوه راکی قرار دارد. جایی که با کوه‌های عظیم که حلقه‌هایی از ابر دور آن را گرفته، دریاچه‌های شفاف و جنگل‌های انبوه زیبایی شگفت‌انگیزی دارد.
در این پارک شما می توانید مسیرهای طبیعی را پیاده‌روی کنید، از تپه‌ها بالا بروید،به تماشای دریاچه فیروزه ای، قله های پوشیده از برف و یخچال ها بنشیند و از مناظر آن لذت ببرید.
یکی از زیباترین مناظر این پارک، دریاچه لوئیز می باشد. جایی که نقش کوه های راکی داخل آب های فیروزه ای دریاچه خودنمایی می کند و گردشگران می توانند از قدم زدن در کنار ساحل آن لذت ببرند. رانندگی در مسیر آیسفیلد پارک وی که از دریاچه لوئیس شروع و به جسپرختم می شود، بسیار لذت بخش می باشد.
شهر زیبای بنف از مشهورترین جاذبه های توریستی کانادا و حتی آمریکای شمالی می باشد.
خیابان بنف که در قلب شهر قرار دارد، میزبان بسیاری از کافه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و موزه‌ها است. معماری جذاب و تاریخی این خیابان نگاه بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند و یادآور خاطرات زیبای و شاید رویاهای آن‌ها می باشد.
بنف مقصدی الزامی برای گردشگران مشتاق طبیعت بوده، دارای زیبایی وصف‌ناپذیر است و در زمستان، مقصدی پرطرفدار برای علاقمندان اسکی می باشد.
در توصیف زیبایی این منطقه همین بس که معمولا از تصاویر آن بر روی کارت پستال‌ها، عکسهای مخصوص دسکتاپ کامپیوتر و تبلیغات نوشیدنی ها استفاده می شود.

اسکرول به بالا